Pogoji poslovanja
Splošno
Splošni pogoji spletne trgovine Mave.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Spletno trgovino mave.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Mave d.o.o., ponudnik storitev internetnega poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani mave.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
* kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
* bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
* dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
* pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
* način plačila in dostave,
* veljavnost ponudbe,
* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
* pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Veljavnost ponudbe in cene
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini mave.si in se lahko razlikujejo od rednih cen. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne strani mave.si ažurira in spreminja pogosto in hitro, vendar pa zaradi velikega povpraševanja včasih lahko pride do napake in artikla ni na zalogi. V tem primeru vas bomo obvestili in vam sporočili predviden rok dobave, ter vam v primeru odstopa od nakupa vrnili že plačano kupnino.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
* z gotovino ob prevzemu (velja samo za dostavo znotraj Slovenije!),
* z nakazilom na račun upravitelja Mave d.o.o. po ponudbi/predračunu (e-banka, položnica,...)
* preko plačilnega sistema PayPal
* preko plačilnega sistema PayWiser (plačilne kartice)
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku, s prošnjo na našo elektronsko pošto info@mave.si z zadevo Pregled kupoprodajne pogodbe.
Politika zasebnosti in varstvo podatkov
Ponudnik se zavezuje k varovanju vaše zasebnosti. Vsi osebni podatki kupcev spletne trgovine so zaupni in se v nobenem primeru ne smejo posredovati nepooblaščenim osebam.
Večino strani na našem spletnem mestu lahko obiščete, ne da bi nam posredovali svoje osebne podatke, kot so ime, naslov in e-poštni naslov. Vendar pa nekatere informacije pridobimo avtomatizirano, ko obiščete našo spletno stran z uporabo piškotkov in pikslovnih oznak, ki so standardna orodja v internetni industriji. Uporaba piškotkov in oznak slikovnih pik nam omogoča, da poznamo vaš naslov IP, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in splošno dejavnost brskalnika. Če izklopite piškotke na vašem računalniku, ne boste mogli zaključiti nakupa na spletni strani.
Za dokončanje nakupa na spletnem mestu nam boste morali posredovati svoje osebne podatke. Vendar nobena od informacij, ki nam jih posredujete, ne bo razkrita nobeni tretji osebi, razen za namene potrditve nakupa s kreditno kartico, izpolnitve za dostavo naročila, trženja in promocije. Sprejeli smo vse potrebne ukrepe, da ohranimo zaupnost teh osebnih podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov so odgovorni kupci, ki morajo zagotoviti varno uporabniško ime in geslo ter na svoje računalnike namestiti ustrezno programsko (protivirusno) zaščito.
Politika preklica nakupa in vračil
V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec v 8 dneh po prejemu kupljenih artiklov ponudniku pošlje pisno obvestilo o odstopu od pogodbe ali naročila. Obvestilo pošljite na e-naslov info@mave.si. Izdelke je potrebno vrniti neodprte, nerabljene, nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Vse artikle mora spremljati kopija originalnega računa. Kupljene artikle kupec vrne v 15 dneh po pisnem obvestilu na naslov: Mave doo, Pod jezom 40, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Artikle lahko vrnete po pošti na stroške kupca ali osebno na sedež podjetja Mave d.o.o. - Ljubljana. Ponudnik bo vračilo celotnega zneska kupnine izvedel v najkrajšem možnem času in v 30 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe vračilo na TRR kupca.
Prepričajte se, da uporabljate lokalno in zaupanja vredno poštno službo ali prevoznika, da nam vrnete naročilo. Priporočamo vam uporabo sledene in zavarovane storitve Mave d.o.o. ne bo odgovoren za nobeno tveganje, izgubo ali poškodbo vašega naročila.
Procesiranje plačilnih kartic in varnost sta v skladu s standardom varnosti podatkov kartičnega poslovanja https://www.pcisecuritystandards.org/merchants/
Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave, slednja je navedena v košarici oz. rubriki Pregled naročila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali stanju zaloge napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem ali angleškem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo.
Postopek nakupa
Točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe:
1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe:
* iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
* izbor izdelka za nakup,
* dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
* določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
* pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom
* izbor načina dostave izdelka,
* izbor načina plačila,
* pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo,
* potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
2. Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: pred pošiljanjem podatkov na portalu lahko uporabnik vpisane podatke pregleda in jih pred oddajo naročila spremeni.
3. Naročilo sprejeto: Naročilo postane veljavno s trenutkom, ko ga kupec odpošlje. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo in nas o tem obvestiti na našo elektronsko pošto info@mave.si z zadevo Preklic naročila.
4. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Če izdelka ni na zalogi, bomo o tem kupca obvestili takoj po oddanem naročilu in mu omogočili odstop od naročila ter mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova. V nasprotnem primeru je pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
5. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu, razen v primeru plačila po povzetju.
Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure. Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12. ure bodo bodo odpremljena isti dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 2 dni (dan oddaje + 2 dni). Naročila, ki jih dobimo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporočiti (na kontaktni e-naslov info@mave.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov Mave d.o.o., Pod jezom 40, 1000 Ljubljana.
Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.
Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva s spletne trgovine mave.si računa ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na mave.si račun.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Možnost vračila ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Kupcem RFID in NFC medijev nudimo 1 letno garancijo od dneva nakupa kartic in ob upoštevanju spodnjih dveh točk.
1. Garancija se upošteva, če preneha delovati vsaj 0,7% kartic in velja za količino nad 0,7%. Torej, če od 1000 kartic preneha delovati 5 kartic, nismo dolžni opraviti zamenjave teh 5 kartic, če pa preneha delovati 10 kartic, smo dolžni zamenjati razliko med količino, ki je nekako normalno, da lahko preneha delovati, torej zamenjajo le 3 kartice. To je standardni način reševanja reklamacij v RFID industriji, ki je zapisan proizvajalčevih v pogojih poslovanja.
2. Garancija velja pod pogojem, da gre za nedelovanje čipa, ki je posledica napake povezane s proizvodnjo kartic oz. drugih medijev in da kartica ni mehansko poškodovana. Nedelovanje kartic zaradi pretiranega prepogibanja kartice in drugih mehanskih poškodb kartic ni predmet garancije. Proizvajalec zahteva, da se v primeru reklamacije kartic nedelujoče kartice pošlje na analizo.
Vrnjeni artikli
Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na naslov našega podjetja vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje
čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi .
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Obrazec za vračilo artiklov vam bomo poslali na elektronski naslov v primeru, da nam boste na info@mave.si sporočili da ga želite prejeti. Na obrazcu so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Artikle, ki jih želite reklamirati pošljite na naš naslov Mave d.o.o., Pod jezom 40, 1000 Ljubljana, Slovenija
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne strani mave.si pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
* jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
* pošiljatelj bo jasno razviden,
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
* jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
* željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mave.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore, ki ne bodo rešeni sporazumno med ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Želimo vam veliko dobrih in uspešnih nakupov po ugodnih cenah,
ekipa Mave d.o.o.